КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ
Анотація
Успішне ведення ділової комунікації є досить важкою справою. Невміння менеджера вести ділову комунікацію є проблемою в його професійній підготовці та несе фінансові втрати для організації. Таким чином, необхідно підвищувати ефективність ділових комунікацій для успіху будь-якої організаційної діяльності.
Мета – визначити критерії ефективності в управлінні організаційними комунікаціями.
Повний текст:
PDFПосилання
Шпак Н. О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: монографія / Н. О. Шпак. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 328 с.
Автономова Н. С. Опыты философии язика / Н. С. Автономова. – Москва : Российская политическая энциклопедия (РОССПЭН), 2008. – 704 с.
Лаговська О. А. Організаційні комунікації в системі управління: обліковий контекст. / О. А. Лаговська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. – 2011. – № 3(21), ч. 1. – С. 222–232.
Морозова Н. А. Управление коммуникациями в организации / Н. А. Морозова // Вестник ВГУ. Серия: Экономика и управление. – 2010. – № 2. – С. 173–181.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.