МЕНЕДЖМЕНТ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЗАСТОСУВАННЯ
Анотація
Гостинність – це одне з понять цивілізації, що завдяки прогресу і часу стало потужною індустрією, у якій працюють мільйони професіоналів, створюючи все найліпше для споживачів послуг (туристів). Індустрія гостинності охоплює різні сфери діяльності людей: туризм, відпочинок, розваги, готельний і ресторанний бізнес, громадське харчування, екскурсійну діяльність, організацію виставок і проведення наукових конференцій.
Повний текст:
PDFПосилання
Концепції менеджменту якості готельної послуги в індустрії гостинності [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
Плотніченко С. Р. Етика менеджера в діловому спілкуванні / С. Р. Плотніченко // Зб. наук. пр. ТДАТУ. Серія: Економічні науки / За ред. Л. В. Синяєвої. Мелітополь, 2016. – № 1 (30). – С. 163.
Менеджмент гостинності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://um.co.ua/8/8–8/8–81386.html
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.