ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID‑19

Тетяна Манич

Анотація


Від початку пандемії коронавірусу у світі індустрія гостинності зазнала найбільшого удару, проте навіть падіння показників готельного ринку не призупиняє його розвитку. Власникам готелів довелося вдосконалити свої бізнес- моделі, оптимізувати витрати, впровадити нові послуги, а також частково переорієнтуватися на нову цільову аудиторію.
Жодному із сегментів готельного ринку не вдалося уникнути негативного впливу пандемії. Через суворі карантинні обмеження та тимчасове закриття кордонів змінився рівень заповнюваності готелів. За словами Діани Старунчак, керівника департаменту маркетингу та PR компанії CBRE Ukraine (м. Київ), у червні заповнюваність готелів була 7,3 %, дещо збільшившись порівняно з квітнем 2020 року, коли показник впав до рекордно мінімальних 4,1 % через закриття кордонів [1].


Повний текст:

PDF

Посилання


Карантинні процеси та їхній впив на зміну бізнес- моделі готелю // Академія гостинності. – 2021. – № 5. – С. 17–23.

Основні тенденції готельної індустрії – 2021 // Академія гостинності. – 2021. – № 4. – С. 40–44.

Пандемічна вісь: впив на готельний бізнес // Академія гостинності. – 2021. – № 4. – С. 12–17.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.