ЕТИКА Й ЕСТЕТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КОМФОРТУ ЗАКЛАДУ ГОСТИННОСТІ

Тетяна Незвещук-Когут

Анотація


Одним із ключових напрямів створення якісних послуг гостинності є чітке дотримання параметрів комфортності, які сформовані досвідом і практикою сфери гостинності і є універсальними для підприємств готельного, ресторанного та туристичного бізнесу. Метою цього наукового повідомлення є важливість урахування норм етики й естетики під час формування та забезпечення загального комфорту закладів сфери гостинності.
Зазначимо, що до комплексу складників поняття «комфорт» уведено такі елементи, як: інформаційний, економічний, естетичний, побутовий, психологічний.
Створення інформаційної комфортності починається з інформації про заклади розміщення, підприємства харчування та інші об'єкти сфери гостинності, які споживач може отримати ще до їх відвідування. Важливим складником такого контенту є фотографії з видами внутрішнього дизайну приміщень, а також готових страв, напоїв та інших товарів / послуг, інформація про ціни, перелік основних і додаткових послуг, наявність сертифікату на безпеку послуг або підтвердження категорії готелю тощо.


Повний текст:

PDF

Посилання


Естетика : підручник / Левчук Л. Т., Панченко В. І., Оніщенко О. І., Кучерюк Д. Ю. / за заг. ред. Л. Т. Левчук. – 3-тє вид., допов. і переробл. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 520 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.