ЕМОЦІЙНА ДОВІРА СПОЖИВАЧА ЯК ОДИН ІЗ ЧИННИКІВ УСПІХУ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Уляна Гузар

Анотація


Ситуація світової пандемії особливо загострила питання довіри споживача щодо вибору ресторану. Сьогодні клієнт прагне не лише смачно і корисно поїсти, але й насамперед отримати позитивні емоції та бути цілком впевненим, що він у безпеці.
Довіра споживача є одним із ключових чинників стабілізації закладів індустрії гостинності, яка відкриває горизонти нового бачення функціонування підприємства. Саме сьогодні менеджери підприємств сфери гостинності повинні активно взаємодіяти зі своїми клієнтами, щоб побудувати чи зберегти їхню довіру [1].
Сьогодні купити довіру неможливо лише на основі реклами чи якісного продукту. На нашу думку, для покупця важливим є вже не сам процес споживання чи купівлі продукції, а тристоронні відносини «клієнт – персонал – організація»: етика взаємин, чітка інформаційна політика, безпека, надійність.


Повний текст:

PDF

Посилання


Проблеми формування іміджу підприємств індустрії гостинності в умовах пандемії / Гузар У., Голод А., Паска М., Феленчак Ю., Стахів І. // Фінансово- кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. – 2021. – № 3 (38). – С. 447–455.

Panksepp. Affective neuroscience: the foundations of human and animal emotions. – Oxford [u. a.]: Oxford Univ. Press, 2005. – Р.9.

Вікіпедія. – URL: https://uk.wikipedia.org/wiki.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.