МЕНЕДЖМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Анатолій Павленчик, Владислава Беспала

Анотація


Успішність готельно- ресторанної індустрії в Україні на сучасному етапі значною мірою залежить від конкурентоспроможності підприємств цієї сфери. Одним із шляхів підвищення ефективності галузі є застосування інноваційних технологій та нових розробок як у царині виробництва послуг, так і в межах його менеджменту.
Одним із дієвих інформатизаційних рішень оптимізації управління бізнесом є застосовування програмних засобів СRМ (Customer Relationship Management) як ефективного інструменту автоматизації бізнес- процесів і накопичення структурованої інформації про клієнтів, ефективність роботи з ними підрозділів і спеціалістів. До того ж СRМ – це стратегія бізнесу, яка дає змогу підвищити якість обслуговування, стабілізувати обсяги продажу та підвищити конкурентні позиції компанії на ринку. Відомо три рівні СRМ:


Повний текст:

PDF

Посилання


Филоненко В. Системы СRМ: современная технология работы на ринке / Филоненко В., Яковлева Н. // Маркетинг и реклама. – 2004. – № 1 (89). – С. 46–49.

Офіційний сайт Глобальний інноваційний індекс. – URL: http://www.globalinnovationindex.org


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.