ПОСЛІДОВНІСТЬ ОЦІНЮВАННЯ АДАПТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОЇ ІНДУСТРІЇ
Анотація
Реалії сьогодення диктують підприємствам готельно- ресторанної індустрії нові умови ведення бізнесу, в основі яких є пристосування до змін маркетингового середовища через відповідні форми адаптації. Враховуючи нестабільність та мінливість середовища функціонування зазначених підприємств, розроблення адаптивної маркетингової стратегії сприятиме адаптації до швидко змінюваних умов маркетингового середовища.
Повний текст:
PDFПосилання
Соковніна Д. М. Адаптивна маркетингова стратегія підприємства: методика формування та реалізація / Соковніна Д. М. // Економіка та держава. – 2020. – № 10. – С. 89–92.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.