СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАКЛАДІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Владислава Руденко, Уляна Гузар

Анотація


XXI століття відзначається можливістю реалізації своїх знань, навичок та досвіду, що безпосередньо стосується індустрії гостинності. В умовах постійної конкуренції цінують креатив, уміння подати себе і свої ідеї, що безпосередньо впливає на попит у цій галузі. Сьогодні складно здивувати чимось звичайним або ж загальноприйнятими стандартами. Споживач стає щоразу вимогливішим до послуг, які йому пропонують і які можуть задовольнити його потреби. Тому актуальним є і буде питання маркетингової діяльності підприємств індустрії гостинності.
Мета роботи полягає у характеристиці сучасних тенденцій формування маркетингової політики закладів готельно-р есторанного бізнесу.


Повний текст:

PDF

Посилання


Маркетинг у сучасному світі [Електронний ресурс]. – URL: https://sites.google.com/site/profesiamarketolog1/so-take-marketing

Економічна енциклопедія: У трьох т. / редкол.: С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – Київ : Академія, 2000. – Т. 1. – 864 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.