ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС В УМОВАХ ВОЄНННОГО СТАНУ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ «РЕЙКАРЦ ХОТЕЛ ГРУП»

Ірина Магалецька

Анотація


Сфера гостинності – один із тих бізнес напрямів, що найбільш чутливо реагує на кризові ситуації в економіці та геополітиці. Серед чинників, які вплинули на зниження завантаженості в підприємствах готельного господарства в Україні, – зупинка туризму іноземних громадян, скорочення внутрішнього туризму, окупація південних регіонів із популярними літніми курортами, зниження купівельної спроможності населення.
Міжнародна мережа готелів «Reikartz Hotel Group» не припиняла свою роботу від початку воєнного стану. В Україні готелі мережі наявні практично в усіх обласних центрах України. На сьогодні функціонують всі готелі мережі, окрім об’єктів в Одесі, Миколаєві, Херсоні та Маріуполі. Останні два розміщені на неконтрольованій владою території, і керівництво мережі не має ніякого зв’язку з ними.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.