ІМІДЖ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Імідж підприємства сфери готельних послуг трактують як уявлення образу підприємства, сформоване на основі особистого досвіду та отриманої інформації про його реальні, декларовані та очікувані якості, характеристики та показники, які мають економічну, соціальну та іншу значущість для споживачів готельних послуг з підприємством. Імідж – це досить складний об’єкт управління, формування якого зазнає впливу різних чинників, показників та параметрів. Уважають, що імідж готельного підприємства має об’єктивний та суб’єктивний складники. Об’єктивний складник характеризується результатами використання всіх видів ресурсів готельного підприємства та результативністю інноваційної діяльності, суб’єктивний відображає уявлення про результати роботи готельного підприємства в тактичному періоді, можливостей у стратегічному та уявлень партнерів про досягнення підприємства.
Повний текст:
PDFПосилання
Балацька Н. Ю. Імідж як фактор конкурентоспроможності готельного підприємства / Балацька Н. Ю., Кушнір Д. М. // Молодий вчений. – 2016. – № 11. – С. 551–554.
Петровська І. О. Мотиваційна модель формування іміджу у регіональному готельно-р есторанному бізнесі / Петровська І. О., Дармограй В. І. // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2018. – Т. 29(68), № 5. – С. 86– 90.
Ревуцька Л. Я. Формування ділового іміджу працівника готельного підприємства як інструмента комунікативного впливу / Ревуцька Л. Я. // Вісник Чернівецького торговельно-е кономічного інституту. Економічні науки. – 2018. – Вип. 1–2. – С. 264–270.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.