УСПІШНИЙ БРЕНД ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
Анотація
Загострення конкурентної боротьби між підприємствами індустрії гостинності активізує проблему пошуку ефективних методів і шляхів формування конкурентних переваг, що дають їм змогу більш чітко позиціонуватися на ринку. Як засоби в конкурентній боротьбі для поліпшення своїх позицій на ринку компанії вико- ристовують, наприклад, якість виробів, ціну, сервісне обслуговування, асортимент, умови надання послуг, інформацію через ре- кламу. Отже, формування бренду є важливим елементом у роботі готельного підприємства.
Повний текст:
PDFПосилання
Куденко Н. В. Маркетингові стратегії фірми : навч. посіб. / Н. В. Куденко. – Київ : КНЕУ, 2002. – 246 с.
Іванова Л. О. Маркетингові можливості сучасного готельного бізнесу в Україні : навч. посіб. / Л. О. Іванова. – Львів, 2007. – 125 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.