ІННОВАЦІЙНІСТЬ – РУШІЙНА СИЛА РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ COVID‐КРИЗИ
Анотація
Інноваційність – запорука успіху у конкурентній боротьбі підпри- ємств готельно-ресторанного бізнесу за клієнта. Запровадження та своєчасне застосування інноваційних стандартів, продуктів і тех- нологій готельного бізнесу дають змогу підвищити ефективність бізнесу, осучаснювати й підвищу-вати якість обслуговування, роз- ширювати спектр надання нових послуг [1, 2].
Повний текст:
PDFПосилання
Організація готельно-ресторанної справи : навч. посіб. / В. Я. Брич, М. Й. Рутинський, Г. В. Кушнірук, Ю. С. Дорош [та ін.] / за заг. ред. проф. В. Я. Брича. – Тернопіль : Ліра-К, 2019. – 480 с.
Шаповалова О. М. Інноваційна діяльність, як основа підвищення кон- курентоспроможності готельного господарства / О. М. Шаповалова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володи- мира Даля. – 2013. – No 16. – С. 224–228.
World Health Organization. COVID‐19 management in hotels and other entities of the accommodation sector: interim guidance. World Health Organization [Electronic resource]. – Access mode: https://apps.who.int/ iris/handle/10665/333992 (date of application: 03.11.2020).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.