РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ВЕРШКОВОГО МАСЛА З УРАХУВАННЯМ СУЧАСНИХ ТРЕНДІВ ХАРЧОВОЇ ІНДУСТРІЇ, ПОВЕДІНКИ Й ВИМОГ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ І РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ

Р. Захарчин

Анотація


Зміни, що відбуваються у світовій економіці, які суттєво коригують умови діяльності, зокрема і підприємств ресторанного господарства, зобов’язують напрацьовувати новітні методи ведення бізнесу, відповідно, беручи до уваги глобальні тренди нової економіки. Урахування в стратегії діяльності підприємств фактора споживача, його бажань та потреб у сучасному світі є мегаважливими. Серед потреб вибудовується «їхня нова ієрархія, модифіковані позиції, нові преференції і нові прагнення в процесі споживання» [1].

Мета – з’ясувати спроможність вітчизняної індустрії харчування задовольняти потреби в дусі потреб сучасних споживачів, реагувати на наявні виклики, а також привернути увагу підприємців, бізнес, до можливостей ресторанного господарства розвивати гастрономічну освіту населення.


Повний текст:

PDF

Посилання


Муштай В. А. Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів / В. А. Муштай // Вісник СНАУ. Серія: Економіка і менеджмент. – 2016. – Вип. 4(68). – С. 101–108.

Британці під час пандемії все частіше користуються послугами молочників [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ahdb.org.uk.

Тренди в поведінці споживачів до та під час Covid-19 Державна установа «Офіс з просування експорту України» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://epo.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/EPO_Healthyeating-trends.pdf

Еко-ферма з Чернігівщини має намір випускати овече масло [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://agravery.com/uk/posts/show/ eko-ferma-z-cernigivsini-mae-namir- vipuskati-ovece- maslo].

Ніколенко В. В. Деякі деструктивні харчові практики та гастрономічнаосвіта: діалектика взаємодії / В. В. Ніколенко // Black Sea. Scientific journal of academic research, Tbilisi, Georgia. November. – 2014. – Vol. 18, is. 11. – P. 34–41.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.