ТЕНДЕНЦІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ ЕКСКУРСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ У ТУРИСТИЧНУ ІНДУСТРІЮ ЛЬВОВА

Ю. Дорош, О. Цимбала

Анотація


У сучасному глобалізованому світі трендовим стає ринок мобільних застосунків, які дають змогу легко та швидко здійснити безліч дій, користуючись лише своїм смартфоном. Мобільні за стосунки увійшли у різні сфери людського життя, зокрема їх активно використовують і в туристичній індустрії. Адже вони допомагають легко і швидко придбати квитки на різні види транспорту, бронювати місця в засобах розміщення, обирати бажаний заклад харчування, купувати квитки в музей, театр, галерею, знаходити відомі туристичні локації та місця відпочинку, замовити таксі за вигідними цінами або ж знайти необхідний громадський транспорт, завантажити карту міста тощо. Під час пандемії COVID‑19 використання мобільних застосунків в туристичній індустрії набуває додаткової актуальності, адже забезпечує безконтактне спілкування.


Повний текст:

PDF

Посилання


Аналіз ринку мобільних додатків у сфері туризму / О. Цимбала, Ю. До‑рош // Історико‑к ультурні пам’ятки Прикарпаття та Карпат – важливі об’єкти в розвитку туризму : зб. матеріалів VIII регіональної науково‑ практичної конференції (Львів, 25 березня 2020 р.). – Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 295–303.

Impact of Mobile Apps On The Travel And Tourism Industry [Electronic re‑source]. – Access mode: https://yourstory.com/mystory/impact‑of‑mobileapps‑on‑the‑travel‑and‑tourism‑in‑jam1b297vj.

Top Travel Apps Worldwide for Q2 2019 by Downloads [Electronic re‑source]. – Access mode: https://sensortower.com/blog/top‑travel‑appsworldwide‑q2–2019.

Why Travel & Tourism Industry Need To Have Mobile App? [Electronic re‑source]. – Access mode: https://www.valuecoders.com/blog/technology‑and‑apps/travel‑ tourism‑industry‑need‑mobile‑app/.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.