ВИРОБНИЦТВО КРАФТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНА КОМПОНЕНТА РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ

О. Кубрак

Анотація


Протягом другої половини XX ст. їжа набула нових значень. Соціальні трансформації змінили пріоритети в наданні переваги в їжі і сприйняття того, що означає харчуватися добре. Споживання їжі чимраз більше залежить від соціальних звичок. Але іноді звички приїдаються і в сучасному світі люди мають потребу ознайомитися з новими почуттями, смаками, звичаями… Але що нового можна запропонувати пересиченому суспільству? Тільки забуте старе, яке до того ж має інше походження: географічне, часове. Це нове звуть «крафтом». У перекладі з англійської «Craft» – майстерність, ремесло, мистецтво. Нині крафтові продукти згадують частіше, ніж екологічні чи будь-які інші. Однією з головних особливостей такого підходу став авторський, творчий і фірмовий посил. Деякі помилково вважають, що така їжа ніщо інше як страва, приготована по-домашньому, що має органічне або фермерське походження. Істина, як завжди, посередині. Крафтова кухня може вміло поєднувати як органічне натуральне походження продуктів, так і бути суто авторським виробом, кулінарним експериментом, новим смаком. Наприклад, до таких можна віднести як страву від шефа, так і якийсь особливий продукт (обмежена серія і т. д.). Варто вказати, що низка такої продукції завжди лімітована, її випускають обмеженим тиражем, а ціни можуть бути недоступними. Така їжа – це щось особливе, а водночас вона може нагадати обивателю щось по-домашньому близьке, рідне, яке дбайливо створили руки.


Повний текст:

PDF

Посилання


Басюк Д. І. Інноваційний розвиток гастрономічного туризму в Україні / Д. І. Басюк // Наукові праці НУХТ. – 2012. – № 45. – С. 128–132.

Вишневська Г. Г. Потенціал кулінарних турів у контексті спеціалізованого туризму / Г. Г. Вишневська //Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук.пр. – Київ : НАККіМ, 2013. – Вип. 31. – С. 112–118.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.