ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ РЕГІОНУ, РЕПРЕЗЕНТОВАНИЙ ЗАКАРПАТСЬКОЮ УГОРСЬКОЮ ТУРИСТИЧНОЮ РАДОЮ НА ЛЬВІВСЬКОМУ МІЖНАРОДНОМУ ФОРУМІ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ‑2020
Анотація
Гастрономічний туризм – одна із засадничих туристичних спеціалізацій Закарпаття на міжнародному й національному туристичних ринках, що увиразнилася ще на початку ХХІ ст. і відтоді щороку зміцнює свій ринковий потенціал, розвиває інфраструктуру та бренди [1].
Сьогодні Закарпаття уже неможливо уявити без палітри розкручених гастрономічних брендів туристичної дестинації [2]. У змаганні за туриста Закарпаття активно розвиває та просуває бренди низки гастрономічно- туристичних фестивалів («Закарпатське Божоле», «Гуцульська бринза» і т. д.), гастрономічних турів («Шлях сиру і вина» тощо), екскурсійно-д егустаційних локацій та садиб сільського етногастрономічного туризму.
Повний текст:
PDFПосилання
Рутинський М. Й. Сучасна турпродукта спеціалізація Закарпаття на міжнародному й національному туристичних ринках / М. Й. Рутинський // Наукові записки Тернопільського держ. пед. ун-ту. Серія: Географія. – 2004. – Вип. 1. – С. 106–112.
Кушнірук Г. Гастрономічний бренд туристичної дестинації / Г. Кушнірук, І. Цьолковська // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Львів, 14 березня 2019 р.). – Львів : ЛІЕТ, 2019. – С. 68–70.
Закарпаття: гастрономічний путівник (190 місць не тільки для гурманів). – Будапешт : Закарпатська угорська туристична рада, 2020. – 166 с.
21-а Міжнародна виставка «ТурЕКСПО». Офіційний сайт [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.galexpo.com.ua/turexpo/ (дата звернення: 27.10.2020).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.