МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

О. Боратинський, Ю. Цюпрук

Анотація


Актуальним питанням на сьогодні є питання регулювання ціни. Предметом державного регулювання ринку є прийняття законів, які, з одного боку, гарантували б рівноправні умови для всіх суб'єктів, які функціонують на ринку надавали б їм економічної свободи, ставали б на перешкоді монополізму, недобросовісної конкуренції, а, з другого, – давали змогу б поповнювати державний бюджет, розв’язувати її соціальні проблеми, підвищувати якість та конкурентоспроможність вітчизняних товарів і послуг. Значна роль належить державі саме в регулюванні цін на товари й послуги як економічними, так і адміністративними методами.


Повний текст:

PDF

Посилання


Агафонова Л. Г. Показники і критерії конкурентоспроможності окремих видів туристичних послуг / Агафонова Л. Г., Королоп О. О. // Вісник КДТЕУ. – 2000. – № 1. – С. 34–37.

Бичківський Р. Управління якістю : навч. посіб. / Р. Бичківський. – Львів : Львівська політехніка, 2000.

Іванова Л. О. Маркетингові можливості сучасного готельного бізнесу в Україні / Л. О. Іванова. – Львів : Державний університет «Львівська політехніка», 1997.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.