МАРКЕТИНГОВА ПІДТРИМКА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

О. Графська, М. Гнатюк

Анотація


На сьогодні питання маркетингу стає дедалі актуальнішим. Розглянемо детальніше питання маркетингу.

Маркетинг – це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. У широкому сенсі призначення маркетингу полягає у «визначенні та задоволенні людських і суспільних потреб».


Повний текст:

PDF

Посилання


Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг : підручник / Л. В. Ткаченко. – Дніпропетровськ : ДУЕП, 2002. – 192 с.

Коркуна О. І. Маркетинговий менеджмент підприємств готельного господарства в умовах становлення інформаційного суспільства / О. І. Коркуна, А. П. Демічковський, О. Я. Цільник // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. – Луцьк, 2018. – Вип. 1. – С. 211–213


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.