НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА НАПРЯМИ ЇХ УДОСКОНАЛЕННЯ

Мілена Вольперт, Олена Жихор

Анотація


Готельна послуга – дії підприємства з розміщення споживача через надання номера для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням і тимчасовим проживанням.
Готельна послуга складається з основних і додаткових послуг, що надають споживачеві при розміщенні та проживанні в готелі [1].
Послуги, що надають у готелях, поділяють на платні та безкоштовні.
До додаткових без оплати мають бути віднесені такі види послуг: виклик швидкої допомоги; користування медичною аптечкою; доставлення в номер кореспонденції, отриманої для її клієнтів; вчасне розбудження; надання окропу, голок, ниток, одного комплекту посуду й столових приборів [3].


Повний текст:

PDF

Посилання


Бойко М. Г. Організація готельного господарства : підручник / Бойко М. Г., Гопкало Л. M. – Київ : Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. – 448 с.

Галасюк С. С. Організація готельного господарства : навч.-практ. посіб. / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – Київ : ФОП Гуляєва В. М., 2019. – 204 с.

[Електронний ресурс] – URL: рhttp://moodle.socosvita.kiev.ua/moodledata/filedir/d9/2f/d92f4c618de83576300326b1b4653ccc5247215a

Інноваційні послуги в готельному бізнесі як інструмент підвищення конкурентоспроможності – URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ innovatsionnye- uslugi-v-gostinichnom- biznese-kak-instrument- povysheniyakonkurentosposobnosti


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.