ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

Тетяна Колісниченко, Євгенія Фесак

Анотація


Ресторанна галузь – одна з найбільш адаптивних галузей у світі. Тож в ній потрібно швидко реагувати і підлаштовуватися під мінливу поведінку споживачів, адже без швидкого впровадження інноваційних рішень ресторанний бізнес починає зазнавати труднощів.
Саме тому в цій галузі існує величезна кількість комбінацій для формування гостьового досвіду, що містить і варіативне подавання їжі і створення унікального враження, як наприклад вечері на висоті, і обслуговування роботами- офіціантами. Щоб запустити здатність гостя до вирішення завдань (цю навичку цілеспрямовано стимулюють під час створення гостьового досвіду), ресторани впроваджують технології для ведення щоденної рутини, наприклад використовують інтерактивні меню, мобільні застосунки для замовлення або створення кастомізованого під гостя продукту.
Усе, що стосується інновацій, належить до так званої індустрії 4.0, тобто це заміщення людської праці машинами- роботами, штучний інтелект тощо. Багато «регулярних» технології в якомусь сенсі стали необхідним для ресторану, їхня вартість настільки прийнятна і відповідає інвестиційним цілям, що є сенс їх впровадити зараз, щоб не опинитися в аутсайдерах через невиправдану економію на автоматизації. Визначити, які технології отримають подальший розвиток, можна поглянувши на те, як змінився ринок за останній рік.


Повний текст:

PDF

Посилання


Журавльова С. М. Стратегія інноваційної діяльності на підприємствах готельного господарства / С. М. Журавльова. // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 2. – Режим доступу: http:// nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_2_15.

П’ятницька Г. Т. Ресторанне господарство України: ринкові трансформації, інноваційний розвиток, структурна переорієнтація : монографія / Г. Т. П’ятницька. – Київ, 2007. – 231 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.