УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ

Назар Ніколаєнко, Олена Жихор

Анотація


Сучасний розвиток індустрії гостинності спрямовано на створення інноваційних технології, які сприятимуть отриманню якомога більшої кількості клієнтів, максимальній кількості продажів, завоюванню довіри гостя, формуванню позитивного іміджу підприємства [1]. Таке твердження вимагає поліпшення якості послуг і вдосконалення технологій, а саме: електронні системи управління; інтерактивного екрану; системи безпеки; екологічних технологій; електронного меню.
У сучасному світі під час планування й побудови готельно- ресторанних комплексів основну увагу приділяють збереженню часу, грошей та енергії. Для збереження енергії створюють екологічні інноваційні технології. Готелем із такими технологіями можна рахувати Innovation Hotel – інноваційний екоготель, що належить до IHG, має сонячні панелі на даху для нагріву води, вітряні генератори для вироблення електроенергії, шибки з вторсировини, меблі, повністю зроблено з перероблених матеріалів.
Щодо розподілу характеристик готелю можна зробити висновок, що в більшості аспектів потрібно застосовувати інноваційні технології, щоб поліпшити діяльність готелю (див. рис. 1) [3].


Повний текст:

PDF

Посилання


Бойко В. С. Особливості інноваційного менеджменту підприємств / В. С. Бойко, В. П. Давидова // Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. – 2015. – С. 8–13.

Грицюк В. А. Теоретичні основи управління інноваційною діяльністю / Т. Г. Ковальчук. // Перспективи розвитку готельно- ресторанного бізнесу – 2021. – С. 46–51.

Готельний та ресторанний бізнес в Україні [Електронний ресурс]. – 2014. – URL: http://www.hotelbiz.com.ua/

Інноваційний шлях розвитку підприємств готельної індустрії України [Електронний ресурс]. – 2013. – URL: http://www.lvivacademy.com/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.