УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Анотація
Сучасний розвиток індустрії гостинності спрямовано на створення інноваційних технології, які сприятимуть отриманню якомога більшої кількості клієнтів, максимальній кількості продажів, завоюванню довіри гостя, формуванню позитивного іміджу підприємства [1]. Таке твердження вимагає поліпшення якості послуг і вдосконалення технологій, а саме: електронні системи управління; інтерактивного екрану; системи безпеки; екологічних технологій; електронного меню.
У сучасному світі під час планування й побудови готельно- ресторанних комплексів основну увагу приділяють збереженню часу, грошей та енергії. Для збереження енергії створюють екологічні інноваційні технології. Готелем із такими технологіями можна рахувати Innovation Hotel – інноваційний екоготель, що належить до IHG, має сонячні панелі на даху для нагріву води, вітряні генератори для вироблення електроенергії, шибки з вторсировини, меблі, повністю зроблено з перероблених матеріалів.
Щодо розподілу характеристик готелю можна зробити висновок, що в більшості аспектів потрібно застосовувати інноваційні технології, щоб поліпшити діяльність готелю (див. рис. 1) [3].
У сучасному світі під час планування й побудови готельно- ресторанних комплексів основну увагу приділяють збереженню часу, грошей та енергії. Для збереження енергії створюють екологічні інноваційні технології. Готелем із такими технологіями можна рахувати Innovation Hotel – інноваційний екоготель, що належить до IHG, має сонячні панелі на даху для нагріву води, вітряні генератори для вироблення електроенергії, шибки з вторсировини, меблі, повністю зроблено з перероблених матеріалів.
Щодо розподілу характеристик готелю можна зробити висновок, що в більшості аспектів потрібно застосовувати інноваційні технології, щоб поліпшити діяльність готелю (див. рис. 1) [3].
Повний текст:
PDFПосилання
Бойко В. С. Особливості інноваційного менеджменту підприємств / В. С. Бойко, В. П. Давидова // Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. – 2015. – С. 8–13.
Грицюк В. А. Теоретичні основи управління інноваційною діяльністю / Т. Г. Ковальчук. // Перспективи розвитку готельно- ресторанного бізнесу – 2021. – С. 46–51.
Готельний та ресторанний бізнес в Україні [Електронний ресурс]. – 2014. – URL: http://www.hotelbiz.com.ua/
Інноваційний шлях розвитку підприємств готельної індустрії України [Електронний ресурс]. – 2013. – URL: http://www.lvivacademy.com/
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.