ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Іван Коркуна, Степан Мацюк, Софія Сенів

Анотація


На сьогодні питання інноваційних методів щодо підвищення лояльності споживачів для підприємств індустрії гостинності набувають дедалі більшої актуальності. Адже в період ринкових умов у сфері індустрії гостинності впродовж минулих років відбулися значні зміни у сфері індустрії гостинності, а саме най більших змін зазнала готельно-р есторанна індустрія. Настав час «максимізації» як зі сторони споживача послуг, так і зі сторони продавця. Це означає, що споживач хоче максимально задовільнити свої потреби, при тому витратити невеликі кошти, відповідно, продавець хоче продати свої товари та послуги максимально дорого щоб заощадити свій ресурс щодо капіталовкладень. Тож продавець шукає максимально нові інноваційні підходи, які задовольняли потреби обох сторін.

Повний текст:

PDF

Посилання


Інновації // Вікіпедія [Електронний ресурс]. – URL: https://wikipedia.org

Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності. – URL: https://economics/opu/ua

Милтон В. Менеджмент туризма / Милтон В. – Москва : Юнити, 2009. – 536 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.